Äntligen är den klar!

 
Woho mitt första blogginlägg någonsin!

Så välkommna till min bakblogg. Jag som håller i denna blogg är Suzanne 17 år, går 2:a året på gymnasiet och älskar att baka.
Idéen med denna blogg är att dela med mig av min passion att baka men också insperera andra
och sluta spamma facebook med bakbilder. 

Varför börjar jag blogga engentligen? 
Jag har länge funderat på att starta en bakblogg i syfte att få dela med mig av mina bakverk till andra men också lite för att jag själv älskar att läsa andra bakbloggar. Men den som fick mig att ta tag i det var en vän som häromdan sa "Suzie du borde starta en bakblogg". Jag tänkte men varför inte så nu är jag här och skriver mitt första blogginlägg. Ni kommer få följa mig här genom min bakverk allt från tårtor till småkakor men också ta del av min bakgrupp.

 
Kramar Suzanne 
 

Kommentarer:

1 Axel:

skriven

kör hårt ;D

Svar: Tack!
Suzanne

2 Helen Johansson Kokkonen:

skriven

Go for it! Vi läser!

Kommentera här: